POLITIKA ZADOVOLJSTVA KLIJENATA I POTROŠAČA

Dostignutim stupnjem tehničkog, tehnološkog i informacijskog razvoja, kadrovskom podrškom, a posebno, do sada usvojenim i primijenjenim standardima kvalitete, PIK svojim kupcima i potrošačima može jamčiti vrlo širok asortiman visokokvalitetne i zdravstveno i higijenski ispravne domaće hrane.
Osnovno usmjerenje PIK-a je nuditi kupcima proizvode, koji u cijelosti ispunjavaju njihove zahtjeve i očekivanja.
Poslovnu orjentaciju PIK-a usmjerenu na kvalitetu, potvrđuju nezavisne institucije putem dodjeljenih certifikata ISO 9001:2000, Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta, kao i sustavi za koje se PIK priprema: HACCP i ISO 22000:2005. Riječ je o preventivnim i sistematičnim sustavima za osiguranje zdravstvene ispravnosti hrane.
Kvalitetni i prije svega zdravstveno ispravni proizvodi PIK– a u cilju su zadovoljstva kupaca, a oni su odavno prepoznali kvalitetu PIK-ovih proizvoda i nastojanja PIK– a u tom smjeru. 

 

 

REKLAMACIJE

Ako imate reklamaciju na naše proizvode ili na postupke naših djelatnika, javite se u Pik-ov Odjel marketinga, Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Na našim web stranicama primjenjujemo tzv. kolačiće (cookies).

Nastavkom pregleda Pikove web stranice, dajete pristanak za korištenje kolačića.

Shvaćam
Idi na vrh